Ungdomssektionen US

Hyrf US är föreningens ungdomssektion för alla medlemmar upp till 26 år. Vi är en styrelse som ordnar aktiviteter för våra yngre ryttare. Det kan vara prova på ridning, barnkalas, käpphästtävlingar eller bara pyssel i stallet.

Håll utkik på facebook (Hylte Ryttarförenings Ungdomssektion), instagram (hyrf_us) och hemsidan när vi har någon aktivitet.

Är du intresserad av att ha ditt barnkalas hos oss? Du bjuder in dina kompisar. Vi pysslar i stallet med några av hästarna, sedan hjälper vi er att leda ridningen. Efteråt fikar vi tillsammans. Ni ordnar själva vad ni vill bjuda på. Vi planerar barnkalaset tillsammans med er, tex vad ni önskar att vi hittar på under ridningen mm. Tidsåtgång ca 3 h. Kostnad 500 kr samt 50 kr/barn, då ingår en present till födelsedagsbarnet. Hoppas du vill ha ditt kalas hos oss! Maila oss på hylte.rf@hotmail.se.

Styrelsen Hyrf US 2024

Ordförande: Linea Kinnunen