Sponsorer

Hylte Ryttarförening grundades 1975. På vår anläggning har vi ett ridskole- samt privatstall. Vi har ca tolv ridskolehästar och fem inackorderade privathästar. Vi är en klubb som växer och har idag ca 150 ridande elever i vår verksamhet samt flertalet privata ryttare.

Vår verksamhet bygger på ideella krafter och starkt engagemang. Tillsammans med er som sponsor kan vi bedriva och utveckla vår verksamhet. Vår målsättning är att erbjuda alla individer oavsett nivå en meningsfull aktivitet tillsammans med hästen.

Vi vill att alla ska känna sig välkomna till vår förening oavsett om du vill satsa på ridsporten eller bara vill utvecklas utifrån din nivå. Gemenskap och Glädje är grunden i vår förening.

Du som sponsor bidrar med en stor samhällsnytta där ni ger oss förutsättningar att fortsätta utveckla våra ridande elever. Ungdomarna är allas vår gemensamma framtid.

Våra Sponsorer

Hallandsposten

Derome AB

Skogsmark AB

Torups Byggshop AB

Termeco AB

Trioworld

Kenneths Bygg AB

Bygg Johan AB

LF Halland

Bengt-Oves Gräv AB

Södra Hestra Sparbank

Mark med mera AB

Information för sponsorer

Hästpaketet

Ni sponsrar en lektionshäst/ponny. Vi sätter upp er logga på hästens box i storlek ca 30x20 cm. Ni kommer finnas under vår presentation av hästen/ponnyn på hemsidan med länk om så önskas samt på vår sponsorslista. Ni får även en skylt i eller på ridhuset i storleken 2x1 meter. Vi skriver ett 2-årskontrakt som fortgår löpande om inte ni väljer att säga upp det. Skulle hästen/ponnyn bytas ut erbjuds en annan häst/ponny. Ni tar själva fram skylten på egen bekostnad.

Pris: 3000 kr/år

Stora Skyltpaketet

Skylt i eller på ridhuset i storleken 2x1 meter. Ni kommer också finnas på vår sponsorlista och på vår hemsida med länk om så önskas. Vi skriver ett 2-års kontrakt som fortgår löpande om inte ni väljer att säga upp det. Ni tar själva fram skylten på egen bekostnad.

Pris: 2000 kr/år

Lilla Skyltpaketet

Skylt i eller på ridhuset i storleken 1x0,5 meter. Ni kommer också finnas på vår sponsorlista och på vår hemsida med länk om så önskas. Vi skriver ett 2-års kontrakt som fortgår löpande om inte ni väljer att säga upp det. Ni tar själva fram skylten på egen bekostnad.

Pris: 1000 kr/år

Logga på hemsidan

Ni kommer ha er logga på vår hemsida. Ni kommer även finnas på vår sponsorlista och på vår hemsida med länk om så önskas. Vi skriver ett 2-års kontrakt som fortgår löpande om inte ni väljer att säga upp det.

Pris: 500 kr/år

Hinderpaket

När du är med och sponsrar ett hinder bestämmer vi gemensamt hur det ska se ut, önskemål om företagets färger etc. Företagets logga finns med på hinderstöden och företaget kommer även synas på vår hemsida under sponsorer. Ni får även möjlighet att sätta upp en skylt på eller i ridhuset. Storlek 2 x 1 meter, skylten bekostas av företaget.

Ni som företag bekostar hindret som en initial kostnad. Vi som förening kan hjälpa till att samordna inköpet genom våra samarbetspartners. Föreningen förbinder sig att använda sponsorshindret under minst 3 år på klubbens tävlingar förutsatt att det är helt och följer godkända regler för hinderkonstruktion och godkända enligt tävlingsreglementet. Företaget betalar hindret som en engångskostnad. Efter 3 år tas ny kontakt kring ytterligare en 3-årsperiod.

Ett Sponsorshinder ligger från 5 000 kr och uppåt beroende på hur hindret ser ut, räcke, oxer eller kombination. Förutom hindret betalas en årlig kostnad på 5 000 kr/år i 3 år.

Pris: 5 000 kr/år i 3 år samt en initial kostnad för hindret samt skylten (6000 kr/år om man även har en skylt på hästens box).

Sponsring till våra tävlingar eller anläggning

Ditt företag kan välja att sponsra till våra tävlingar eller något som behövs på vår anläggning. Det kan vara ekonomiska bidrag eller priser till tävlingar, blommor etc. Alla bidrag är välkomna. Ditt företag tackas under tävlingen vid sponsring på en tävling och vi kommer även lägga upp det på hemsidan. Bidrar ni med något till vår anläggning kommer det uppmärksammas på vår hemsida