Träning

Vissa tillfällen förekommer "extra" träning för våra instruktörer utöver lektionerna inom t ex hoppning och dressyr. Passa på att anmäl dig till dessa tillfällen om du vill finslipa på tekniken. Håll utkik på hemsidan och facebook när de infaller.

Vill du ta med din personliga tränare till vår anläggning? Visst är du välkommen att göra det mot betalning av anläggningsavgift. Tänk på att läsa om våra regler under ridhus & ridbana. Att anordna gruppträningar på vår anläggning för extern tränare är ej tillåtet utan styrelsens godkännande. Detta pga att inte "låsa upp" ridhus eller ridbana. Tänk på att du som ryttare och tränare ska uppträda i enligt med vår bemötandepolicy. Finns det avvikelser från bemötandepolicyn kan du som ryttare eller tränare bli hänvisad till annan anläggning.

Vill du träna för någon tränare utanför vår verksamhet. Kontakta oss på hylte.rf@hotmail.se så kan vi förmedla tränare i vår närhet inom både dressyr och hoppning.