Få rabatt på din terminsavgift!

05.02.2024

Är du ridande elev och känner något företag som skulle vara intresserad av att sponsra vår förening. Om du värvar en ny sponsor till Hylte Ryttarförening som kan tänka sig sponsra med "Hästpaketet" eller "Stora Skyltpaketet" så erbjuder vi dig rabatt på din terminsavgift. Värvar du en ny sponsor till "Hästpaketet" får du 750 kr i rabatt på en terminsavgift, antingen våren eller hösten. Värvar du en sponsor till "Stora Skyltpaketet" får du 500 kr rabatt på en terminsavgift, antingen våren eller hösten.

Läs mer på vår hemsida under Om oss, våra sponsorer så finns all information vad sponsoravtalet innebär för företaget. Har du några frågor eller vet något företag som är intresserad, hör av dig till Anna Heijel på 070-562 14 55.

Tack för ditt engagemang!