Påskhoppning måndag 1/4 kl 10.00

11.03.2024

Tävlingssektionen tillsammans med US bjuder in till påskhoppning för klubbens medlemmar

Anmälan sker på lista i stallet eller på sms till Victoria på 0761888875, sista anmälan är den 28/3 därefter mot efteranmälningsavgift (20 kr). Glöm ej att ange 2 ponnyer/hästar för att vara säkra på att få starta. Fodervärdar har förtur (ange vid anmälan) Gästande hästar uppvisar giltigt vaccinationsintyg innan urlastning.

Avgifter privatekipage 80kr/start, ridskoleekipage på ridskolehäst 130kr/start. Betalning sker vid startanmälan i sekretariatet med swish. Rosett finns att köpas oavsett resultat för 25kr.

Framridning/framhoppning utomhus på utebanan, tävlingsbana inne i ridhuset.

Klädsel: godkänd ridhjälm, väst (under 18 år), skor med klack, långärmad tröja OBS inga jackor/tröjor med luva.

Klasser: Bomklass- 1 meter (ledare tillåten i bomklass och 20 cm)

Frivilligt: kl 9,00 hålls en gemensam bangång tillsammans med någon från tävlingssektionen, häng på och lyssna på lite tips.

Kontaktperson är Victoria Bengtsson 0761888875

Varmt välkomna