Nyheter från Hylte Ryttarförening

OBS! Glöm ej att ta bort/sparka ut hästskiten i diket när ni rider på vägarna i samhället vid ridskola!

Hästgödsel

08.03.2022

Nu när vården visar sig börjar det bli dags att gödsla. Hästgödsel finns att hämta hos oss!
Önskar det så kan vi hjälpa till med lasthjälp måndagar och tisdagar mellan kl 15.30 och 18.30 och fredagar mellan kl 14.00 och 18.00. Vänligen skicka ett mail till hylte.rf@hotmail.se för att boka hjälp så vi kan planera och stå redo...

Är du medlem i Hylte Ryttarförening och Granngården kan du genom ditt medlemskap ge Hylte Ryttarförening ytterligare bonus.
Detta görs väldigt enkelt genom att bara säga till vid ditt köp på Granngården att du är medlem i Hylte Ryttarförening. Klubben får då 2% avkastning på ditt köp. Så enkelt och så bra!!